Τι ακίνητα αναζητά η Keramoti Apartments;

house-2-keramotiapartments
Τοποθεσία
Σε όλο το Νομό Καβάλας
house-2-keramotiapartments
Χαρακτηριστικά
1 - 3 υπνοδωμάτια με καλή διαρρύθμιση, νεόκτιστο ή ανακαινισμένο, σε άριστη κατάσταση
house-2-keramotiapartments
Επιπλωμένο
Πλήρως επιπλωμένα και εξοπλισμένα, συμπεριλαμβανομένων των λευκών ειδών, με μοντέρνα διακόσμηση, καινούργια έπιπλα ή σε πολύ καλή κατάσταση

Ποιες είναι οι υπηρεσίες μας ;

Αμεσότητα επικοινωνίας
Επικοινωνία και ανταλλαγή μυνημάτων με τους ενδιαφερόμενους για το σπίτι σας και εξυπηρέτησή τους σε ό,τι απορία τυχόν έχουν. Η επικοινωνία είναι βασικό σημείο κλειδί ώστε να έχετε περισσότερες κρατήσεις και να αυξηθούν ακόμα περισσότερο τα κέρδη σας και γι’ αυτό τον λόγο επικοινωνούμε με τους ενδιαφερόμενους σε λιγότερο από μία ώρα.
Φωτογράφηση οικίας
Συνεργαζόμαστε με επαγγελματίες φωτογράφους ώστε η ιδιοκτησία σας να φωτογραφηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνεται όσο όμορφη πραγματικά είναι. Η σωστή φωτογράφηση ενός χώρου είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια που προσελκύουν μία καταχώριση.
Παράδοση – Παραλαβή οικίας
Ένα μέλος της ομάδας μας, ευπαρουσίαστο και χαμογελαστό περιμένει τους επισκέπτες σας για την άφιξή τους (check-in) ώστε να τους ξεναγήσει στον χώρο. Κατά το check out, παραλαμβάνουμε τα κλειδιά και βεβαιωνόμαστε ότι καμία ζημιά δεν έχει προκληθεί στον χώρο.
Άμεση διαθεσιμότητα
Ο επισκέπτης σας μπορεί να χρειαστεί οτιδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή. Είμαστε διαρκώς διαθέσιμοι για οτιδήποτε προκύψει. Βρισκόμαστε σε επαφή με τον επισκέπτη σας με όποιον τρόπο επιθυμεί ώστε να του λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να έχει ο ίδιος ή με το σπίτι.
Έλεγχος επισκέπτη
Η πλειονότητα των επισκεπτών έχει δείξει ότι αποτελείται από άτομα που σέβονται τον χώρο που επισκέπτονται. Πάραυτα, πάντα ελέγχουμε την “ποιότητα” του επισκέπτη που ενδιαφέρεται να μείνει στο ακίνητό σας. Συμβουλευόμαστε τις κριτικές που έχει λάβει από προηγούμενους οικοδεσπότες και την συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια της μεταξύ μας επικοινωνίας.
Κλινοσκεπάσματα | Πετσέτες
Ανάλογα με την πακέτο συνεργασίας μας, στην υπηρεσία κλινοσκεπασμάτων /πετσετών αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή τους με καθαρά σετ για κάθε νέα κράτηση και το πλύσιμο/προετοιμασία των χρησιμοποιημένων για χρήση σε επόμενη κράτηση.
Καθαρισμός Οικίας
Ανάλογα με την πακέτο συνεργασίας μας, στις υπηρεσίες καθαρισμού, ομάδα καθαρισμού επισκέπτεται το σπίτι σας ώστε πάντα μετά από κάθε κράτηση αυτό να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση.
Διαχείριση –προβολή καταχώρισης
Δημιουργούμε το προφίλ της οικίας σας και το προβάλουμε με τέτοιο τρόπο καλύπτοντας μία τεράστια γκάμα υποψήφιων επισκεπτών. Την προωθούμε σε social media, την διαφημίζουμε μέσω facebook ads με δικά μας έξοδα, και ακολουθούμε τακτικές seo για την όσο το δυνατόν καλύτερη της θέση στις λίστες αναζητήσεων.

Τι μπορεί να κάνει η Keramoti apartments για εσάς!

Συλλογή δεδομένων

Συλλέγουμε όλα τα δεδομένα και στοιχεία της οικίας σας. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, το ύφος, στοιχεία, εξοπλισμό που διαθέτει. Καθορίζουμε (σε συνεννόηση και με εσάς) την τιμολογιακή πολιτική. Οι τιμές διαμορφώνονται κατόπιν εξέτασης των εξής παραγόντων: Α) Είδος οικίας, β) ποιότητα κατασκευής, γ) παρεχόμενος εξοπλισμός, παροχές και ανέσεις, δ) αξία περιοχής, ε) ζήτηση στην περιοχή, ζ) ανταγωνισμός περιοχής.

Φωτογράφιση οικίας

Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε φωτογραφίες για την οικία σας, κανονίζουμε την φωτογράφηση της από επαγγελματία φωτογράφο για σωστές λήψεις και λεπτομέρειες της οικίας σας. Η καλή φωτογραφία είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες μίας καταχώρησης και γι’ αυτό η Keramoti apartments προσφέρει την εν λόγω υπηρεσία με χαμηλή χρέωση και πληρώνεται από το ποσό της πρώτης σας κράτησης.

Οδηγός οικίας & περιοχής

Με τα δεδομένα που έχουμε συλλέξει δημιουργούμε οδηγό της οικίας σας ο οποίος αποστέλλεται ηλεκτρονικά σε κάθε επισκέπτη σας πριν την άφιξή του. Το manual οικίας εμπεριέχει όλες τις πληροφορίες, συνοδευόμενες με φωτογραφίες των χώρων της οικίας σας που χρειάζεται ο επισκέπτης σας ώστε να χρησιμοποιήσει με ασφάλεια τους χώρους του σπιτιού σας και να μπορεί να απολαύσει μία απροβλημάτιστη διαμονή. Επίσης, δημιουργείται οδηγός περιοχής τόσο όσον αφορά την γειτονιά του σπιτιού σας, σημεία ενδιαφέροντος, και οτιδήποτε άλλο μπορεί να ενδιαφέρει τον επισκέπτη σας και αποστέλλεται σε αυτόν ηλεκτρονικά.

Επικοινωνία με ιδιοκτήτη

Μετά την επίτευξη της κράτησης, άμεσα ενημερώνεται ο ιδιοκτήτης για τις ημέρες διαμονής, τα άτομα που θα επισκεπτούν το σπίτι , την ημέρα άφιξης και αναχώρησης καθώς και το ποσό της κράτησης.

Παροχή υπηρεσιών μέσω δικτύου συνεργαζομένων εταιρειών

Η Keramoti apartments προσφέρει παράλληλες υπηρεσίες και προτάσεις, μέσα από το δίκτυο συνεργαζόμενων εταιρειών με καλύτερες τιμές από την αγορά. Στόχος μας είναι ο επισκέπτης σας να μπορεί να απολαύσει αυξημένες υπηρεσίες ποιότητας σε καλύτερες τιμές ώστε μετά το τέλος της διαμονής του ευχαριστημένος να προχωρήσει σε θετική κριτική.

Διαφήμιση της οικίας σας

Μοναδικό μας μέλημα είναι η σωστή προβολή, διαχείριση και εξυπηρέτηση ώστε να μπορέσουμε να έχουμε κέρδος από την εν λόγω δραστηριότητα. Γι αυτόν τον λόγο, ένα μέρος του ποσοστού που εισπράττουμε από εσάς ως αντάλλαγμα στην παροχή των υπηρεσιών μετά από κάθε κράτηση, επιστρέφει πάλι σε εσάς, μέσω της διαφήμισης της οικίας σας. Το σπίτι σας διαφημίζεται μέσω στοχευμένων campaigns ώστε να το δουν οι συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες.

Καθαρισμός / Προετοιμασία οικίας & κλινοσκεπάσματα

Στις υπηρεσίες που παρέχουμε στο 2ο και 3ο πακέτο, ομάδα καθαρισμού επισκέπτεται το σπίτι σας, με δικό μας συντονισμό, ώστε πάντα μετά από κάθε κράτηση αυτό να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση. Στην υπηρεσία κλινοσκεπασμάτων/πετσετών αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή τους με καθαρά σετ για κάθε νέα κράτηση και το πλύσιμο/προετοιμασία των χρησιμοποιημένων για χρήση σε επόμενη κράτηση.

Ερωτήσεις

Γενικές ερωτήσεις , ερωτήσεις για την διαχείριση, ερωτήσεις για τους ιδιοκτήτες, τα πακέτα συνεργασίας

Γενικές ερωτήσεις
Τι είδους ακίνητα ψάχνει η Keramoti apartments;

Ψάχνουμε ακίνητα με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Περιοχή του Δήμου Νέστου (Κεραμωτή/ Μοναστηράκι/ Χαιδευτο/ Νέα Καρυά /Χρυσούπολη) και Δήμου Καβάλας (Πόλη της Καβάλας, Παληό, Ηρακλείτσα, Πέραμος).
  • Προτιμάμε ακίνητα που δεν ξεπερνούν την 15ετία και αν είναι παλαιότερα, να είναι ανακαινισμένα.
  • Επιπλωμένα ακίνητα.
Θα αναλάβετε αποκλειστικά το ακίνητο μου;

Αναμένουμε να διαθέσετε την ιδιοκτησία σας σε εμάς για να τη διαχειριστούμε πλήρως. Τη διάρκεια της συνεργασίας μας θα την ορίσουμε μαζί ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Τι κάνει η Keramoti apartments; Πώς θα νοικιάσω το σπίτι μου σε τουρίστες;

Η Keramoti apartments αναλαμβάνει την καταχώριση και προώθηση της οικίας ή και την εξ ολοκλήρου διαχείριση της οικίας σας ώστε να μπορέσετε να βγάλετε χρήματα εκμεταλλευόμενοι την online τουριστική αγορά.

Πόσο κοστίζει η εγγραφή στις υπηρεσίες σας;

Είναι απολύτως δωρεάν. Πληρωνόμαστε με ένα μικρό ποσοστό, ανάλογα με το πακέτο υπηρεσιών που επιλέξετε και ΜΟΝΟ όταν υπάρχει κράτηση.

Τι κέρδος μπορώ να έχω αν νοικιάσω το σπίτι μου;

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Από την ποιότητα της οικίας, πόσα κρεβάτια διαθέτει, τον εξοπλισμό της, την περιοχή που βρίσκεται, τον ανταγωνισμό στην περιοχή κ.ά. Πάντως, σε γενικές γραμμές μία οικία μπορεί να αποφέρει ένα σημαντικό ποσό ως εισόδημα.. Όπως και να’χει πάντως, αν κι εφόσον διαθέτετε μία οικία η οποία βρίσκεται σε καλή κατάσταση και δεν χρησιμοποιείται full time από εσάς ή τρίτους δεν σας κοστίζει τίποτα να την διαθέσετε προς ενοικίαση μέσα από την πλατφόρμα της Keramoti apartments. Μην ξεχνάτε. Δεν πληρωνόμαστε αν δεν πληρωθείτε. Χρεώνεστε ένα μικρό ποσοστό για τις υπηρεσίες μας ΜΟΝΟ όταν υπάρχει κράτηση. Για να εκτιμήσουμε την ποιότητα της οικίας σας και να σας ενημερώσουμε για το πόσα μπορεί να σας αποδώσει ετησίως καταχωρίστε την οικία σας ΔΩΡΕΑΝ και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Μπορείτε να μου εγγυηθείτε ένα ελάχιστο μηνιαίο εισόδημα;

Αυτό είναι κάτι που εξετάζουμε να προσφέρουμε μελλοντικά στους ιδιοκτήτες οικιών. Προς το παρών όμως όχι. Αν συμπεριλάβουμε αυτή την υπηρεσία σε κάποιο νέο πακέτο μας τότε θα σας πληρώνουμε κάθε μήνα ένα ποσό που θα συμφωνήσουμε μεταξύ μας με αντάλλαγμα το δικαίωμα να διαθέτουμε την οικία σας προς ενοικίαση.

Νοικιάζω ένα διαμέρισμα. Μπορώ να το επινοικιάσω;

Η Keramoti Apartments δεν παρέχει νομικές συμβουλές. Πρέπει να γνωρίζετε πάντως ότι η επινοικίαση είναι παράνομη εκτός αν πρώτα έχετε μιλήσει με τον ιδιοκτήτη της οικίας, έχετε συμφωνήσει σε ένα μοντέλο συνεργασίας και η επινοικίαση του χώρου του επιτρέπεται και αναγράφεται ρητά στο συμβόλαιο που έχετε συνάψει μαζί του.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την μεταξύ μας σχέση;

Δεν δεσμεύουμε ποτέ κανέναν. Προσφέρουμε υπηρεσίες διαχείρισης της οικίας σας και πληρωνόμαστε με ένα μικρό ποσοστό όταν πληρώνεστε κι εσείς και μόνο τότε. Παρ’όλα αυτά, ξέρουμε ότι κάποιες φορές, όπως και σε όλες τις σχέσεις, τα πράγματα δεν πάνε όπως θα θέλαμε. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε, δίχως καμία άλλη υποχρέωση από την μεριά σας να μας κοινοποιήσετε το αίτημά σας μέσω email και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα σταματήσουμε να διαχειριζόμαστε την οικία σας. Η μόνη προϋπόθεση, για το καλό και της εικόνας της καταχώρισης της οικίας σας, είναι να διευθετηθούν όσες κρατήσεις έχουν ήδη κλειστεί σε μελλοντικό χρόνο.

Σε ποιες γλώσσες επικοινωνείτε με τους υποψήφιους επισκέπτες;

Προς το παρών στα αγγλικά, Βουλγαρικά και ελληνικά. Αλλά ψάχνουμε συνεργάτες για την εξυπηρέτηση και επικοινωνία στα γερμανικά, ρωσικά και άλλες γλώσσες. Αν νομίζετε ότι μπορείτε να συμπεριληφθείτε στο δίκτυο συνεργατών μας επικοινωνήστε μαζί μας.

Πώς επικοινωνούμε μαζί σας;

Εάν είστε ιδιοκτήτης οικίας που επιθυμεί να συνεργαστεί μαζί μας στείλτε email στο: properties@keramotiapartments.gr ή καταχωρήστε την οικία σας από το site μας. Εάν είστε επαγγελματίας που επιθυμεί να συμπεριληφθεί στο δίκτυο συνεργατών μας στείλτε email στο: info@keramotiapartments.gr.

Διαχείριση
Χρειάζεστε φωτογραφίες από το ακίνητό μου;

Στείλτε μας οποιεσδήποτε φωτογραφίες ήδη έχετε, είναι χρήσιμο για εμάς ώστε να εκτιμήσουμε καλύτερα το ακίνητο. Συμπληρωματικά εμείς θα προβούμε στη λήψη επαγγελματικών φωτογραφιών του ακινήτου σας.

Σε πόση ώρα απαντάτε στις ερωτήσεις των επισκεπτών;

Επειδή γνωρίζουμε ότι όσο συντομότερα απαντηθεί μία ερώτηση τόσο καλύτερα είναι εμείς προσπαθούμε να απαντήσουμε σε λιγότερο από μία ώρα ενώ πολλές φορές μέσα σε λίγα λεπτά από την υποβολή του ερωτήματος.

Πώς θα ξέρω πότε έχει μία κράτηση η οικία μου;

Όποτε έχουμε κράτηση, σας ενημερώνουμε, με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, όπως το όνομα του επισκέπτη και πόσα άτομα θα είναι, την ημέρα του check-in και του check-out και το ποσό που κερδίζετε από την κράτηση και κάποιες οδηγίες για την σωστή προετοιμασία της οικίας και εξυπηρέτηση της κράτησης.

Πώς διαχειρίζεστε τα check-in / check-out;

Σύμφωνα με τα πακέτα, στο 2o & 3o πακέτο, η Keramoti Apartmetns προσφέρει την πλήρη διαχείριση της οικίας σας στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η υπηρεσία check-in / check-out.
Με το που ολοκληρώσει την κράτησή του ο επισκέπτης σας πρώτα του στέλνουμε ένα ενημερωτικό email στο οποίο του εξηγούμε που ακριβώς βρίσκεται η οικία σας και άλλες χρηστικές πληροφορίες. Στην συνέχεια συνεννοούμαστε μαζί του για την ώρα και μέρα άφιξης ώστε να υπάρξει προσωπική επαφή και ξενάγηση στον χώρο που μπαίνουν.
Στο check-out, παραλαμβάνουμε τα κλειδιά και ελέγχουμε για τυχόν ζημιές ή βλάβες έχουν προκληθεί είτε από απροσεξία των επισκεπτών ή λόγω φυσιολογικής φθοράς, τις καταγράφουμε, και σας ενημερώνουμε.

Τι γίνεται με τις αλλαγές σε κλινοσκεπάσματα και πετσέτες;

Σύμφωνα με τα πακέτα, στο 2o & 3o πακέτο, η Keramoti Apartments αναλαμβάνει να αντικαταστήσει τα σεντόνια με καθαρά όπως επίσης και τις μαξιλαροθήκες και πετσέτες.
Είναι ευθύνη όμως του ιδιοκτήτη της οικίας, το σπίτι να είναι εξοπλισμένο με αρκετά σετ κλινοσκεπασμάτων και πετσετών ώστε να γίνει η αντικατάστασή τους. Για τις προδιαγραφές που ζητάμε όσον αφορά τον εξοπλισμό της οικίας σε πετσέτες και κλινοσκεπάσματα δείτε στις οδηγίες “για τον ιδιοκτήτη” στην σελίδα που βρίσκεστε τώρα.

Πώς πραγματοποιούνται οι καθαρισμοί; Ποιος χρεώνεται;

Στις υπηρεσίες που παρέχουμε στο 2ο και 3ο πακέτο, ομάδα καθαρισμού επισκέπτεται το σπίτι σας, με δικό μας συντονισμό, ώστε πάντα μετά από κάθε κράτηση αυτό να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση.Το κόστος επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη της οικίας

Το σπίτι μου είναι ασφαλισμένο όταν ενοικιάζεται;

Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που κάποιος επισκέπτης σας μπορεί να είναι απρόσεκτος και δημιουργήσει ζημιές στο σπίτι σας ή κλέψει κάτι. Παρ’όλα αυτά κι επειδή το κόστος μίας ασφάλειας οικίας και αστικής ευθύνης είναι πολύ χαμηλό ανά έτος προτείνουμε ανεπιφύλακτα να απευθυνθείτε στον ασφαλιστή σας ώστε να αποκτήσετε και μία δική σας ξεχωριστά για κάθε χώρο σας που καταχωρούμε.

Ποια η σχέση σας με τους επισκέπτες όσο βρίσκονται στην οικία μου;

Βρισκόμαστε σε επαφή με τον επισκέπτη σας από την πρώτη στιγμή μέχρι και μετά την αναχώρησή του. Σε πρώτο στάδιο βρίσκεται η μεταξύ μας επικοινωνία πριν την κράτηση. Μετά την κράτηση του αποστέλλουμε τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται για την άφιξή του και την είσοδό του στην οικία σας. Κατά τη διαμονή του επίσης, ανάλογα και με το διάστημα διαμονής του, επικοινωνούμε μαζί του για να σιγουρευτούμε ότι όλα πάνε καλά και δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα. Κατά την αναχώρησή του, του υπενθυμίζουμε να αφήσει την κριτική του, για τη διαμονή στην οικία σας, στο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης της οικίας .

Για τον ιδιοκτήτη
Πώς θα πληρώνομαι;

Μόλις παραλάβουμε τα χρήματα, αφαιρούμε το ποσοστό μας και το υπόλοιπο μεταφέρεται την επόμενη ημέρα στον δικό σας λογαριασμό, ενώ αποστέλλεται και απόδειξη παροχής υπηρεσιών. Με λίγα λόγια… από 24 ώρες έως 5-7 ημέρες.

Τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να χρησιμοποιήσω το σπίτι μου για δική μου χρήση;

Φυσικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σπίτι σας, απλά επικοινωνήστε τηλεφωνικά μαζί μας και θα το διευθετήσουμε.

Χρειάζομαι άδεια ΕΟΤ;

Ο νόμος πλέον έχει αλλάξει. Τώρα μπορεί ο οποιοσδήποτε να νοικιάσει το σπίτι του online δίχως άδεια ΕΟΤ. Στο ΦΕΚ 4232 Β΄ (04-12-2017) υπάρχει η εγκύκλιος ΠΟΛ. 1187/17 της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με Θέμα: «Βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων στο πλαίσιο της οικονομίας του διαμοιρασμού» που κανονίζει το καθεστώς φορολογικής λειτουργίας των Βραχυχρόνιων Μισθώσεων όπως είναι οι ενοικιάσεις που διαχειρίζεται η keramoti apartments.

Γιατί να με βοηθήσει η Keramoti Apartments να νοικιάσω το σπίτι μου;

Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί.

  • Μπορεί να διαθέτετε ήδη καταχώρηση στe online πλατφόρμα κρατήσεων αλλά να μην διαθέτετε πλέον τον απαραίτητο χρόνο για να την “δουλέψετε” σωστά.
  • Ίσως να μην αντέχετε άλλο το τρέξιμο και την απαιτητική οργάνωση που χρειάζεται για την προετοιμασία του σπιτιού, το καθάρισμά του, τον εξοπλισμό του με αναλώσιμα, το check-in και check-out, την επικοινωνία με τους επισκέπτες σας και την παρακολούθηση των κρατήσεων.
  • Άλλος λόγος σημαντικός είναι επειδή θέλετε να έχετε μια επαγγελματική προβολή-προώθηση ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες να νοικιαστεί το σπίτι σας και να μεγιστοποιήσετε το κέρδος σας αλλά θέλετε να αποφύγετε την χρονοβόρα και ψυχοφθόρα διαδικασία του.
  • Μπορεί, επίσης, να μην διαθέτετε τον χρόνο να απαντάτε στις ερωτήσεις των επισκεπτών σας, πολλοί από τους οποίους είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί και από διάφορες χώρες ή να καθυστερείτε στην ανταπόκρισή σας με αποτέλεσμα να χάνετε κρατήσεις.
  • Ίσως βρίσκεστε μακριά από την τοποθεσία της οικίας σας και χρειάζεστε κάποιον να την διαχειριστεί για εσάς.
  • Ή επειδή έχετε βαρεθεί να πληρώνετε υπέρογκα ποσά και ποσοστά σε διαχειριστές δίχως να παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες.
    Επικοινωνήστε μαζί μας στο email property@keramotiapartments.gr ή καταχωρίστε την οικία σας δωρεάν από την φόρμα επικοινωνίας και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας για να σας ενημερώσουμε περαιτέρω για τα κοινό όφελος της μεταξύ μας συνεργασίας.
Τι πρέπει να κάνω για να συνεργαστώ μαζί σας;
  • Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή υποβάλλετε ένα αίτημα ανάθεσης με τα χαρακτηριστικά του ακινήτου σας μέσω της online φόρμας που θα βρείτε στο site μας και θα σας καλέσουμε για να συζητήσουμε μαζί σας.
  • Θα έχουμε μια συζήτηση σχετικά με τις πιθανές χρήσεις του ακινήτου σας και από κοινού θα πάρουμε τη σωστή απόφαση για εσάς.
Πώς κατοχυρώνεται η μεταξύ μας συνεργασία;

Αφού επιλέξετε το πακέτο που θέλετε και σας εξηγήσουμε ακριβώς την φύση των υπηρεσιών που παρέχουμε μέσω αυτού σας αποστέλλουμε το συμβόλαιο συνεργασίας. Σε αυτό περιγράφονται οι εργασίες, οι όροι συνεργασίας, οι περιορισμοί και προϋποθέσεις κάθε συμβαλλόμενης πλευράς. Το συμβόλαιο δεν είναι δεσμευτικό όσον αφορά την χρονική διάρκεια της συνεργασίας. Μπορείτε να αλλάξετε πακέτο όποτε το επιθυμείτε ή να διακόψετε την μεταξύ μας σχέση όποτε θέλετε.

Μπορείτε να αναλάβετε την διακόσμηση του σπιτιού μου ή την επισκευή του;

Η Keramoti Apartments δεν αναλαμβάνει να διακοσμήσει το σπίτι σας ή να παρέχει άλλες υπηρεσίες που δεν έχουν να κάνουν με την διαχείριση οικίας προς ενοικίαση. Όμως έχουμε συνάψει συμφωνίες με επαγγελματίες του χώρου διαμορφώνοντας ένα δίκτυο συνεργατών μέσα από το οποίο, με προνομιακές τιμές για εσάς, μπορείτε να ζητήσετε να σας βοηθήσουν σε όποιο πρόβλημα έχετε με την οικία σας.

Το διαμέρισμα μου είναι ανεπίπλωτο, θα μου προτείνατε να το επιπλώσω για να έχει μεγαλύτερη ζήτηση;

Με γνώμονα την τεχνογνωσία και την εμπειρία μας θα σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή λύση. Αν χρειαστεί, μπορούμε να επιπλώσουμε το διαμέρισμα σας σε πολύ καλή τιμή με έπιπλα και οικιακές συσκευές καλής ποιότητας και υψηλής αισθητικής.

Μπορώ να ορίσω ελάχιστες ημέρες κράτησης;

Σαφώς και μπορείτε. Πριν την καταχώρηση της οικίας σας, θα κρατήσουμε λεπτομερείς περιγραφές της οικίας σας αλλά και των προτιμήσεων σας καθώς και των όποιων περιορισμών θέλετε να θέσετε. Ελάχιστες ημέρες κράτησης, ελάχιστο όριο τιμής ανά βραδιά καθώς και ποιες ημέρες θέλετε το σπίτι να μην είναι διαθέσιμο προς ενοικίαση. Καλό πάντως είναι να αναζητείται η χρυσή τομή όσον αφορά τις ημέρες και την τιμή μίας καταχώρησης κάτι που έχει να κάνει με την ποιότητα του σπιτιού, τις ανέσεις που διαθέτει και την τοποθεσία του.

Μπορώ να καθορίσω κανόνες χρήσης της οικίας μου;

Βεβαίως. Το σπίτι είναι δικό σας και οι κανόνες χρήσης του δικοί σας αποκλειστικά. Μπορείτε να ζητήσετε ό,τι θέλετε από τους επισκέπτες σας όσον αφορά την οικία σας.

Ποιες είναι οι προδιαγραφές που απαιτούνται για ένα σπίτι;

Για να αναλάβουμε την διαχείριση ενός χώρου και για να είναι επιτυχής η τουριστική του εκμετάλλευση πρέπει να τηρούνται κάποιες ελάχιστες προδιαγραφές όπως βασική πρώτη προϋπόθεση είναι το σπίτι να βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Αναλυτικότερα:
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ: – Επιπλωμένο – Θέρμανση – Κουζίνα – Ψυγείο – Κρεβατοκάμαρα – Ντουλάπες και αποθηκευτικοί χώροι – Σετ πιάτα και μαχαιροπίρουνα – Σετ σκεύη μαγειρέματος – Σετ λευκά βαμβακερά σεντόνια – Μαξιλάρια και μαξιλαροθήκες – Πάπλωμα και κουβέρτα – Σετ λευκές βαμβακερές πετσέτες – Καφετιέρα – Βραστήρας – Τοστιέρα – Wi-fi – Air Condition – Κουτί πρώτων βοηθειών – Παροχή ζεστού νερού Σφουγγαρίστρα – Σκούπα – Κουβάς – Είδη καθαρισμού.
ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ: – Τηλεόραση – Δορυφορική – Πλυντήριο ρούχων -Στεγνωτήριο ρούχων – Σίδερο ρούχων– Πιστολάκι μαλλιών –
ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ – Ρολό κουζίνας – Σακούλες απορριμμάτων – Σφουγγαράκια για τα πιάτα – Απορρυπαντικό πιάτων – Wettex – Χαρτιά υγείας - Σαπούνια – Αντικουνουπικά.

Ποιες είναι οι προδιαγραφές για τα κλινοσκεπάσματα και πετσέτες;

Όσον αφορά τα κλινοσκεπάσματα και πετσέτες οι προδιαγραφές είναι οι παρακάτω:
Για κάθε κρεβάτι:

  • 4 διπλά λευκά 100% βαμβακερά σεντόνια
  • Για όσα μαξιλάρια Χ3 οι μαξιλαροθήκες λευκές 100% βαμβακερές
  • 1 κουβέρτα & 1 πάπλωμα

Για το μπάνιο:

  • 2 πατάκια μπάνιου
  • Για κάθε άτομο: 3 πετσέτες σώματος μονόχρωμες βαμβακερές τουλάχιστον 550γρ.
  • Για κάθε άτομο: 3 πετσέτες προσώπου μονόχρωμες βαμβακερές τουλάχιστον 550γρ.
  • Για κάθε άτομο: 3 πετσέτες χεριών μονόχρωμες βαμβακερές τουλάχιστον 550γρ.

Χρειαζόμαστε τόσα κομμάτια ώστε η αλλαγή των κλινοσκεπασμάτων να γίνεται άμεσα ειδικά τις ημέρες που έχουμε και check-out και check-in ώστε να μην χάνουμε χρόνο στα πλυσίματα και να μένουν δυσαρεστημένοι οι επισκέπτες σας.

Πρέπει να έχω τηλεφωνική συσκευή και γραμμή στην οικία;

Τηλεφωνική συσκευή όχι. Δεν είστε υποχρεωμένος να παρέχετε δωρεάν τηλεφωνικές κλήσεις στους επισκέπτες σας μέσα από την οικία σας. Η τηλεφωνική γραμμή όμως είναι επιθυμητή αφού θα μπορείτε να παρέχετε σύνδεση internet. Το internet σήμερα είναι απαραίτητο για τους περισσότερους επισκέπτες σας. Είτε γιατί θέλουν να μοιραστούν φωτογραφίες με τους φίλους τους στο facebook ή επειδή θέλουν να επικοινωνήσουν με συγγενείς τους μέσω skype ή για να ελέγξουν το email τους. Επίσης δεν είναι λίγοι αυτοί που επιλέγουν παράλληλα με τις διακοπές τους να εργάζονται οπότε γι αυτούς το internet είναι απαραίτητο.

Τα πακέτα μας
Τι πακέτα διαχείρισης της οικίας μου προσφέρετε;

Οι υπηρεσίες μας ποικίλλουν ανάλογα με τις ανάγκες σας. Διαθέτουμε τρία πακέτα. Ένα πακέτο αφορά την καταχώρηση σε πολλαπλές πλατφόρμες κρατήσεων, την διαχείριση των κρατήσεων και την προώθηση της οικίας σας (1ο πακέτο), ένα μερικής διαχείρισης της οικίας σας (2ο πακέτο) και ένα πλήρης πακέτο (3ο πακέτο).

Τι συμπεριλαμβάνει το 1ο πακέτο και με τι κόστος;

Το 1ο πακέτο με 10% ποσοστό ανά κράτηση, περιλαμβάνει την δημιουργία της καταχώρησης της οικίας σας και την ανάρτησή της σε μία σειρά από online πλατφόρμες κρατήσεων, την διαχείριση της, την προώθησή της με δικά μας έξοδα μέσω targeted campaigns σε facebook, την επικοινωνία με τους υποψήφιους επισκέπτες σας, τις κρατήσεις και την αναλυτική ενημέρωσή σας όποτε υπάρχει κράτηση.

Τι συμπεριλαμβάνει το 2ο πακέτο και με τι κόστος;

Στο 2ο πακέτο με 15% χρέωση ανά κράτηση, πέρα από την καταχώρηση σε πολλαπλές online πλατφόρμες κρατήσεων, την επικοινωνία με τους επισκέπτες σας και την απάντηση σε κάθε ερώτησή τους, τις κρατήσεις και την διαχείριση του ημερολογίου, προσφέρουμε επίσης τον (α) τον συντονισμό της καθαριότητας της οικίας συμπεριλαμβανομένων και των κλινοσκεπασμάτων, (β) την άμεση διαθεσιμότητα για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσει ο επισκέπτης σας και για να του λύσουμε όποια απορία τυχόν έχει. Επίσης πριν την καταχώριση της οικίας, την (γ) επισκεπτόμαστε για να την αξιολογήσουμε, να (δ) προσφέρουμε συμβουλές βελτίωσης και να σας παραπέμψουμε στο εξειδικευμένο γι’ αυτές τις εργασίες επαγγελματίες από το δίκτυο συνεργατών μας καθώς και να (ε) φωτογραφίσουμε όλους τους χώρους της για την σωστή προβολή της σε όλες τις Online πλατφόρμες κρατήσεων.

Τι συμπεριλαμβάνει το 3ο πακέτο και με τι κόστος;

Το 3ο πακέτο με 25% ποσοστό χρέωση προσφέρει όλες τις υπηρεσίες που χρειάζεται ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης οικίας για την σωστή και χωρίς άγχος διαχείριση του χώρου του. Στο πακέτο αυτό αναλαμβάνουμε κυριολεκτικά τα πάντα. Με αυτό το πακέτο, η οικία σας μπορεί να σας αποφέρει κέρδος κάθε χρόνο ακόμα και αν εσείς βρίσκεστε σε διαφορετική πόλη ή αν δεν έχετε τον χρόνο να ασχοληθείτε με την χρονοβόρα διαδικασία της διαχείρισής της. Δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα. Αναλαμβάνει η Keramoti apartments.

Γιατί να επιλέξω το 1ο πακέτο και να μην αναλάβω μόνος την διαχείριση της οικίας μου;

Σαφώς και μπορείτε να αναλάβετε μόνος σας την διαχείριση της οικίας σας.

  • Αν όμως επιθυμείτε την μεγιστοποίηση της προβολής της οικίας σας σε μία σειρά από online πλατφόρμες κρατήσεων τότε θα χρειαστείτε μία υπηρεσία όπως την δική μας για την διαχείριση της.
  • Αν θέλετε την άμεση επικοινωνία με τους υποψήφιους επισκέπτες σας, τότε αυτό είναι το ιδανικό πακέτο. Η καθυστέρηση απόκρισης σε ένα ερώτημα έχει δείξει ότι είναι μία από τις πιο σημαντικές αιτίες που οδηγούν σε απώλεια κρατήσεων. Εμείς απαντάμε σε λίγα λεπτά έως μία ώρα.
  • Αν επιθυμείτε την προώθηση της οικίας σας, μέσω στοχευεμένες δράσεις στα social media τότε με το πακέτο αυτό την εξασφαλίζετε. Ένα μέρος των κερδών μας από την δική σας οικία, επιστρέφει πάλι σε εσάς μέσω της προώθησής της οικίας σας στα social media!
  • Στο 1ο πακέτο με μόλις 10% ανά κράτηση εξασφαλίζετε την καταχώριση, διαχείριση, προώθηση, ενημέρωση, επικοινωνία και κρατήσεις από πολλαπλές online πλατφόρμες κρατήσεων, την είσπραξη του ποσού και την άμεση πληρωμή σας.
Στο ποσοστό που ζητάτε συμπεριλαμβάνεται και ο καθαρισμός;

Όχι. Στο 2ο & 3ο πακέτο, συμπεριλαμβάνετε ο καθαρισμός της οικίας από δικά μας συνεργεία με δική σας χρέωση

Τα πακέτα μας

1ο πακέτο
Ποσοστό 10% ανά κράτηση
Περιλαμβάνει την προβολή, επικοινωνία και κρατήσεις για την οικία σας.
Αναλυτικότερα:
  • Καταχώριση χώρου
  • Δημιουργία σελίδας
  • Διαχείριση καταχώρησης-σελίδας
  • Επικοινωνία με υποψήφιους επισκέπτες
  • Αξιολόγηση επισκεπτών
  • Συμφωνία κρατήσεων
  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Παρακολούθηση ημερολογίου
  • Ενημέρωση ιδιοκτήτη
  • Παροχή υπηρεσιών μέσω δικτύου προς επισκέπτες
2ο πακέτο
Ποσοστό 15% ανά κράτηση
Περιλαμβάνει πέρα του 1ου πακέτου και τα παρακάτω:
  • Check-in & Check out
  • Αλλαγή κλινοσκεπασμάτων (Δεν συμπεριλαμβάνεται το καθάρισμα)
  • Παράδοση οδηγού οικίας
  • Παράδοση οδηγού πόλης
3ο πακέτο
Ποσοστό 25% ανά κράτηση
Περιλαμβάνει πέρα του 2ου πακέτου και τα παρακάτω:
  • Άμεση Διαθεσιμότητα
  • Πλήρη διαχείριση οικίας (Full management)

Καταχώρηση Οικίας

Το σπίτι σας είναι ήδη καταχωρημένο σε κάποιο online κανάλι; (π.χ. airbnb)

ΝαιΌχι

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας

Επιθυμώ επικοινωνία μέσω *